سئو و بهینه‌سازی سایت،طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال
سئو و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو
25 نوامبر 2016
بهینه سازی سایت،طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال
سئو سایت های پزشکی و اهمیت بازاریابی اینترنتی برای پزشکان
11 دسامبر 2016
بهینه سازی سایت،طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال

بهینه سازی سایت،طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال

در اینجا به مسائلی که شما جهت استراتژی سئو خود نیاز دارید نسبت به آنها آگاه باشید، می پردازیم:

سئو یک مسیر است نه یک مقصد.


سئو

سئو

اگرچه این روش شما را به مسیری صحیح راهنمایی میکند، ولی انتظار نداشته باشید که بتوانید سریعا بر موتور جستجو تسلط پیدا کنید. هر بازار، هر طرح، یا حتی هر محصول یک چشم انداز سئو منحصر بفرد دارد. صبر و پشتکار نقش کلیدی را در موفقیت شما دارد. آنچه که اهمیت دارد میزان تلاش و تعهدی است که شما برای رخ دادن این اتفاق به کار می برید.

برای خریداران محصولات یا خدماتتان مناسب باشید، نه برای موتورهای جستجو.


سئو

سئو

سایتتان را به گونه ای که باعث ضعف شما شود، گرفتار مفاهیم و عبارات سئو نکنید. هرچند اینجا زیاد درباره موتورهای جستجو صحبت می شود، ولی هدف شما افزایش ارائه خدمات یا فروش محصولات شرکت یا کسب و کارتان به بازدیدکنندگان سایتتان است. موتورهای جستجو در واقع می خواهند نتایج هایی با بیشترین میزان ارتباط را براساس موضوعات مورد تحقیق برای کاربرهایشان فراهم کنند. اگر شما تجربه ی خرید درخشان را برای بازدیدکنندگانتان فراهم کنید، در واقع شما در مسیر درست قرار گرفته اید.

محتوا نقش اصلی را  در سئو دارد


سئو

سئو

هرچقدر موتورهای جستجو قوی تر، باهوشتر و دقیقتر باشند، آنها یک مساله را بالاتر از مابقی مسائل قرار می دهد: محتوا.

محتوا ، متریالی اصلی و منحصربفرد است که شما برای سایتتان تولید کرده و بر روی آن منتشر می کنید که می تواند هرچیزی باشد. از توصیف محصولات و یا خدمات، نوشته های بلاگی، فیلم یا عکس، تا صفحه درباره ما. محتوا نه تنها به موتور جستجو کمک می کند تا وب سایت و محتوای آن را درک کند، بلکه بعنوان یک راه ارتباطی بین خریداران و آنچه که شما به صورت آنلاین ارائه می دهید، خواهد بود. محتوایی اصیل هیچگاه جایگاه خود را از دست نمی دهد، نه می خوابد، نه نیاز به زمان ناهار دارد. این محتوا مورد علاقه موتورهای جستجو خواهد بود، و بازدیدکنندگان نیز آنرا دوست خواهند داشت.

سئو+ طراحی زیبا = معرکه است.


سئو

سئو

ما با مشتری های بسیاری برخورد داشتیم که تنها به طراحی سایت فکر می کنند و مساله ای به مهمی سئو را به تعویق می اندازند. پس سئو باید در تمام زمانی که صرف راه اندازی سایت خود می کنید مورد نظر گرفته بشود. انتخاب محتوای تاثیرگذار، دسترسی بهتر و معماری اطلاعات مناسب با موضوع مورد نظر شما همه فاکتورهایی برای داشتن سئویی قوی می باشد. اگر این مسائل در نظر گرفته نشوند(بخصوص در طراحی سایت موثر نباشند)، شما ساعتهای بسیاری را برای مناسب کردن سایتتون با شرایط سئو و هماهنگ با الگوریتم های جستجو هدر خواهید داد.

از محتوای تکراری بپرهیزید.


محتوای تکراری، محتوایی است که در بیشتر از یک سایت آنلاین منتشر شده است. وقتی که چندین تعداد از محتوای مشابه در سایت ها باشد، برای موتورهای جستجو سخت خواهد بود تا بتوانند نسخه ای را انتخاب کنند که به موضوع مورد بررسی بیشترین ارتباط را داشته باشد. این بدین معنی است که شما به گوگل اعتماد می کنید تا وب سایت شما را بررسی کنید.

برای توضیح بیشتر این مسائل به مثال ها توجه کنید، اگر گوگل 4 URL را در سایت شما ببیند که محتوایی یکسان و یا شبیه را داراست، آدرسی را در رنکینگ قرار می دهد که بیشترین ارتباط با موضوع جستجو شده دارد و مابقی را نادیده می گیرد، بدین معنی که هزینه ای که شما صرف سه مقاله ی دیگر کرده اید هیچ ارزشی نخواهد داشت. در واقع گوگل از اینکه 4 نتیجه برای یک جستجو از سایت شما باشد جلوگیری خواهد کرد. پس این امکان وجود دارد که اصلا سایت شما را در سرچ قرار ندهد. از طرف دیگر اگر شما محتوایی استفاده می کنید که سایت های دیگران وجود دارد، اگر گوگل قبلا آن را نشانه گذاری کرده باشد پس امکان پایینی وجود دارد که مقاله شما را در رنکینگ بالایی قرار دهد و یا اصلا اعتباری از طرف گوگل به آن داده شود. پس بهتر است بجای اینکه این تصمیمات را به گوگل بسپارید، آنها را با درست کردن یک محتوای اصیل خودتان به دست بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *