بازاریابی دیجیتال:روش‌ها و مزایای آن

بهینه سازی سایت،طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال
رابطه سئو و بازاریابی محتوا
25 دسامبر 2016
معرفی برند و حرفه در اینستاگرام
31 می 2017

بازاریابی دیجیتال:روش‌ها و مزایای آن

امروزه حدود 80درصد افراد برای بدست آوردن اطلاعات مورد‌نیاز خود با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی سروکار دارند، و تبلیغات دیجیتال و بازاریابی آنلاین این شانس را به شما می‌دهد که محصول،خدمات و کسب و کار خود را به صورت هدفمند به افراد  بیشتر با هزینه کمتر معرفی کنید.

در بازاریابی دیجیتال برای دسترسی مشتری به اطلاعات درست، از تمام ابزارهای موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود ، به بیان ساده‌تر بازاریابی دیجیتال برای معرفی محصول،برند و یا خدمات شما در کسب و کار است، بازاریابی دیجیتال به صورت علمی و روش‌های نوین کسب و کار شما را به دیگران معرفی می‌کند.

بازاریابی دیجیتال

روش‌های بازاریابی دیجیتال


  • بازاریابی با طراحی سایت اختصاصی
  • ارسال ایمیل و خبرنامه (Email Marketing))
  • بازاریابی به کمک تبلیغات گوگل (GOOGLE Adwords)
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی ( Social Marketing)
  • بازاریابی ویدئویی (Video Marketing )
  • بازاریابی محتوایی ( Content Marketing )

بازاریابی با طراحی سایت اختصاصی

بازاریابی دیجیتال

با گرفتن یک آمار از سایت‌های موجود در اینترنت، به راحتی این حقیقت را که یکی از اصلی‌ترین راه‌های بازاریابی دیجیتال، طراحی سایت اختصاصی برای حرفه و کسب و کار است، نمایان می‌شود.  در سال 2014 بیش از سیصد میلیون وب‌سایت طراحی شد و تعداد چشمگیری به کاربران اینترنت افزوده شد. امروزه کاربران برای دیدن اخبار،سرگرمی،خرید و فروش و پیدا کردن نیازهای خود با اینترنت سرو کار دارند و به سایتهای مختلف مراجعه می‌کنند.داشتن یک سایت برای معرفی کسب و کار خود و شناخت بهتر شما از الزامات رقابت در حرفه یا کسب و کار است.

ارسال ایمیل  و خبرنامه (Email Marketing)

بازاریابی دیجیتال

ایمیل مارکتینگ روشی برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و سابقتان است، به دلیل در دسترس بودن ایمیل بر روی تلفن همراه، کم هزینه بودن برای کاربر مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته است.

با این روش شما می‌توانید مشتریان خود را از حـراج‌های ماهانه،خدمات ویژه و معرفی خود برای حفظ ارتباط آاه سازید.

ایمیل ماکتینگ میتواند به روش‌های زیر باشد:

  • تبلیغاتی
  • علمی – تبلیغاتی
  • تفریحی – تبلیغاتی

بازاریابی به کمک تبلیغات گوگل (GOOGLE Adwords)

بازاریابی دیجیتال

یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی دیجیتالی استفاده از google AD  است. روش کار به این‌صورت است که یک اکانت گوگل ادز ایجاد کرده و با شارژ آن و انتخاب تبلیغ، تبلیغات کلیکی گوگل بعد از 15 دقیقه برای شما اجرا می‌شود و سایت شما را در 4 لینک اول گوگل قرار می‌دهد که کنار نام سایت شما کلمه AD خورده است. تبلیغات گوگل ادز به سرعت صورت گرفته و مانند سئو سایت نیاز به گذراندن مدت زمان زیاد ندارد. اما توجه به هزینه نیز حائز اهمیت است.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی ( Social Marketing)

بازاریابی دیجیتال

رسانه‌های اجتماعی ابزاری را فراهم کرده‌اند تا افراد به راحتی و هزینه کم باهم در ارتباط و تعامل قرار بگیرند و از سلایق و خواسته‌های یکدیگر مطلع شوند و همچنین فضایی را ایجاد کرده تا حرفه و کسب و کار خود را به‌صورت فیلم،عکس، محتوا به دیگران معرفی کنند.

بازاریابی ویدئویی (Video Marketing )

بازاریابی دیجیتال

مشاهده فیلم‌ها و ویدئو‌ها از طرف کاربران مورد استقبال قرار گرفته است، و موجب تاثیرگذاری بر آنها گشته مشاهده یک فیلم کوتاه از کار شما موجب می‌شود که تصاویر در ذهن بیننده شکل گیرد و شانس شما را در انتخاب بیشتر کند.

بازاریابی محتوایی ( Content Marketing )

بازاریابی دیجیتال

تولید محتوا به صورت هدفمند و اختصاصی برای حرفه شما، برجسته‌سازی ویژگی‌های مثبت و مقایسه محصول یا خدمات و …. کاربر را تشویق و ترغیب،برای دنبال کردن سایت شما، و نیز موجب  ایجاد اعتماد و در نهایت انتخاب و استفاده از خدمات یا محصول شما می‌شود.بازاریابی محتوا موجب شناخته‌تر شدن برند شما وجذب کاربران می‌شود، قرار دادن محتوای خوب و سازماندهی‌شده در سایت برا ارتقاء رتبه گوگل تاثیر گذاشته و موجب رشد و ترقی در فضای مجازی می‌گردد.

مزایای بازاریابی اینترنتی


 

  • بازاریابی و تبلیغات بدون محدودبت زمان و مکان
  • بر روز بودن و تغییر اطلاعات با توجه به اطلاعات روز
  • کم هزینه
  • دسترسی دائم به خدمات
  • پاسخگویی سریع
  • انجام خدمات با توجه به سفارشات و نیازمندیهای مشتری
  • دسترسی تمام کاربران به فروشگاه مجازی
  • کاهش خطاهای انسانی
  • امکان توزیع سفارش و فروش برای تک تک مشتریان

استراتژی بازاریابی دیجیتال


بازاریابی دیجیتال

استراتژی بازاریابی دیجیتال،مسائله‌ای است که اکثر برندها به آن توجه ندارند و آن را رعایت نمی‌کنند. با داشتن یک برنامه هدفمند است که می‌توان، انتظار پیشرفت و شناخته شدن را داشت، بدون برنامه و شناخت درست رسیدن به این خواسته امکان‌ناپذیر است.

داشتن یک استراتژی درست در بازاریابی دیجیتال نیاز به تجربه و دانش در این زمینه دارد. برای اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از تبلیغات خود کنید و از زمان و هزینه‌ای که صرف این موضوع کرده‌اید را سودمند بدانید بهتر است این کار را به متخصصین این زمینه بسپارید.

گروه تبلیغات دیجبتال اولترا با قرار دادن نوین‌ترین روشها و متمرکز شدن بر روی حرفه شما و استفاده از بهترین ابزارها در معرفی حرفه،برند و خدمات شما را به دیگران به‌صورت صحیح و کارآمد معرفی می‌کند.

کلید موفقیت در بازاریابی دیجیتال


  • مدیریت روابط پیچیده با مشتری
  • ایجاد تعامل با مشتر ی و پاسخگویی مناسب
  • استخراج اطلاعات باارزش برای تصمیم‌گیری بهتر و سریع‌تر
  • تبلیغات درست و هدفمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *