مدیریت اینستاگرام : افزایش فروش با بالا بردن فالوور اینستاگرام و جذب مخاطب

جریمه های گوگل
نتایج و جریمه های گوگل در استفاده از سئوی کلاه سیاه
2 سپتامبر 2018
9 ترند مطرح طراحی سایت در سال 2018
4 سپتامبر 2018

این روزها مدیریت اینستاگرام بخشی از دغدغه ی ضاحبان حرفه شده است. در سال گذشته، اینستاگرام گزاش داده است که 800 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام حضور دارد. باور این که پلتفرمی این چنینی که در سال 2010 شروع به کار کرد، محبوبیتی همچون فیس بوک پیدا کرد، بسیار سخت است. زیبایی بصری این پلتفرم باعث شد تا جای خود را مابین صفحات اجتماعی پیدا کند، و مابین جوانان محبوبیت پیدا کند.

اینستاگرام قطبی را معرفی کرد که هر کاربر می تواند یک هویت بصری برای حرفه ی خود را خلق کند. چه بخواهند درگیری با مخاطب یا فروش محرک را افزایش دهند, مشاغل استفاده از اینستاگرام را برای اینکه به هدف خود برسند، در نظر می گیرند.

اگر تا به حال بازاریابی در اینستاگرام را امتحان نکرده اید، در اینجا دلایلی برای شروع این کار، مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

چرا مدیریت اینستاگرام برای شما اهمیت دارد؟

بعنوان یکی از شبکه های اجتماعی که به سرعت رشد می کند، اینستاگرام به یک برند اجازه می دهد تا محصولات و داستان پس آن ها را به نمایش بگذارد و یک جامعه ای از مشتری ها و علاقه مندان را ایجاد کنند. مهم تر از این ها، ایسنتاگرام یکی از موثرترین پلتفرم ها در ساخت برند برای هر حرفه است.

هر کس برابر با هزاران کلمه است، و اینستاگرام پلتفرمی است که این عبارت را به واقعیت تبدیل می کند. بنابراین، به راحتی می تواند توجه مخاطبان را به خوبی جلب کند. در حقیقت، محتوای بصری یکی از بهترین راه ها برای ساخت ارتباط بین مشتریان می باشد. بیش از 40 درصد مردم، به اطلاعات بصری بهتر از متن واکنش نشان می دهند.

مدیریت اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام

پس اگر شما هنوز صفحه ای در اینستاگرام ندارید، در واقع یکی از فرصت های خوب خود را در صفحات اجتماعی از دست می دهید تا از برند خود رو نمایی کنید. بنابراین، شانس خود را در ساخت و انتقال برند خود در جامعه اینستاگرام از دست ندهید.

آمار

بعضی از آمارها و حقایق که اهمیت آن را نشان می دهد در زیر آمده است:

  • اینستاگرام 25 درصد بیش از دیگر شبکه های اجتماعی مخاطب را با برند درگیر می کند.
  • 96 درصد برندهای مد در آمریکا، از اینستاگرام استفاده می کنند.
  • عکس ها 36 درصد بیش از فیلم ها لایک می گیرند.
  • پست ها با حداقل 1 هشتگ، 12.6% بیشتر مخاطب را جذب می کنند.
  • پست هایی موقعیت مکانی آن ها تگ شده باشند، 79% بیشتر مخاطب را جذب می کنند.
  • 60 درصد کاربران ادعا دارند که اطلاعات درباره ی محصولات یا خدمات را، در اینستاگرام یافته اند.
  • هر کاربر متوسط اینستاگرام حدود 257 دقیقه در روز در اینستاگرام به سر می برد.

استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

حال که درباره ی توانایی اینستاگرام در بالا بردن توان بازاریابی برند شما صحبت کردیم، بیاید درباره ی استراتژی ای برای بازاریابی آن صحبت کنیم. اینستاگرام ویژگی های خاص خود را داراست، که شاید آنچه در دیگر پلتفرم های اجتماعی کاربرد داشته باشد، در اینستاگرام فایده نداشته باشد. شما باید بک استراتژی بازایابی متفاوتی برای آن بسازید.

چه کسانی را هدف کار خود قرار دهید؟

ما برای مدیریت اینستاگرام شما؛ اینستاگرام را جستجو کرده تا محتوایی که با برند شما مربوط باشد، بیابیم. افرادی که معمولاً با این محتواها درگیر می شوند و واکنش نشان می دهند، را می یابیم. این افراد مخاطبان هدف شما خواهند بود. اگر این روش برای شما کاربرد نداشته باشد، روش دیگری نیز وجود دارد. هشتگ های ترند شده متفاوتی را در آن مشاهده و پیروی می کنیم. دسته بندی های مختلفی همچون سن، موقعیت، جنسیت، علایق، و انگیزه ها را براساس کاربرانی که شما می خواهید هدف قرار دهید، پوشش می دهیم. پروفایل هایی که هشتگ های مربوط به برند شما را پیروی می کنند را بررسی می کنیم، همچنین دنبال کنندگان رقبای شما را نیز مطالعه می کنیم.

رقبای شما چه می کنند؟

بررسی کردن اکانت رقبا، می تواند به شما دیدهای خوبی درباره ی آنچه که برای برند شما  کار می کند یا نه، بدهد:

  • عکس ها
  • هشتگ ها
  • پست هایی که مخاطب بیشتری جذب کرده
  • زمان پست گذاری
  • و محتوای هر پست

این  موارد می تواند کمک کند تا دریابید چه محتوایی را باید در استراتژی خود بکاربرید.

در حالیکه از تاکتیک های رقبای اینستاگرامی خود بهره می برید، تعدادی ایده هم خود اضافه کنید. بخاطر بسپارید، اینستاگرام پلتفرمی است که خاص بودن، شناخته شده و اهمیت دارد.

چه کسی مدیر اینستاگرام شما باشد؟

خب حال شما یک اکانت اینستاگرام ساخته اید و هر از گاهی پستی را به اشتراک می گذارید، اما این کار، بخش مورد علاقه شما در حرفه ی کاریتان نیست، و یا زمان کافی برای اینکه اکانت خود را گسترش دهید و برای کسب و کار خود بازاریابی کنید، ندارید. بدتر از همه، حتی اگر تلاش کنید و زمان زیادی صرف این کار کنید، فروش شما زیاد نمی شود، و یا برند شما شناخته نمی شود، و محتوا به نظر نمی رسد که نظر مخاطب را جذب کند.

با 800 میلیون اکانت فعال، و پلتفرمی که بیشترین میان مخاطب را دارد، اینستاگرام محلی است که مشتریان بالقوه شما، زمان خود را صرف می کنند. شما می خواهید به آن ها برسید، با آنها ارتباط برقرار کنید، و به مشتری بالفعل تبدیل کنید، اما داشتن یک کسب و کار یک کار تمام وقت است.

یک خبر خوب: شما می توانید به فروش خود، معرفی برند، و رشد جامعه مشتریان خود توجه داشته باشید در حالیکه به کسب و کار مورد علاقه خود برسید، تنها با سپردن مدیریت اینستاگرام خود به افراد خبره و حرفه ای در این کار.

مدیریت اینستاگرام

در اینجا ما وارد می شویم :

ما با ارائه پکیج مدیریت اینستاگرام ، مدیریتی بر اکانت اینستاگرام شما بدون هیچگونه نگرانی، پیشنهاد می دهیم. ما یک جامعه را با فالوورها، معرفی محصولات و خدمات شما، و تبدیل فالوورها به مشتریانی وفادار، برای شما میسازیم.

خدماتی که ارائه می دهیم:

گروه ما در اینستاگرام به مدیریت اکانت شما، از طرف شما می پردازند. ما از استراتژی های بازاریابی برای کمک کردن به رشد حرفه شما به صورت آنلاین می پردازیم وف فروش شما را بیشتر کرده و ارتباطی را برقرار می کند.

فالوور : بالا بردن تعداد فالوورها، در صفحاتی اجتماعی مانند اینستاگرام، در واقع اعتبار شما را بالا می برد. ما به شما کمک می کنیم تا با کاربرانی مرتبط به حوزه شما، تعداد فالوورهای خود را بالاببرید.

جذب مخاطب: زمانی که شما بک ارتباطی قوی بین مخاطبان خود و محولات فراهم کنید، آنها بیشتر امکان دارد از شما خرید کنند. ما به اکانت شما کمک می کنیم تا مخاطبان بیشتری را با لایک و کامنت و غیره، جذب کن. هرچقدر این ارتباط بیشتر بشود، جذب مخاطب جدید هم بیشتر خواهد شد.

ترافیک: بالابردن ترافیک سایت، به صورت مستقیم بر مسیر و فروش تاثیر می گذارد. ما در کنار گسترده کردن و شناخته تر کردن صفحه شما در اینستاگرام، مخاطبان را به سمت سایت شما و یا محل حرفه شما، راهنمایی کرده تا بدین ترتیب فروش شما نیز بیشتر شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *