مدیریت اینستاگرام : افزایش فروش با بالا بردن فالوور اینستاگرام و جذب مخاطب

جریمه های گوگل
نتایج و جریمه های گوگل در استفاده از سئوی کلاه سیاه
2 سپتامبر 2018
9 ترند مطرح طراحی سایت در سال 2018
4 سپتامبر 2018

مدیریت اینستاگرام : افزایش فروش با بالا بردن فالوور اینستاگرام و جذب مخاطب

این روزها مدیریت اینستاگرام بخشی از دغدغه ی صاحبان حرفه شده است. در سال گذشته، اینستاگرام گزارش داده است که 800 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام حضور دارد. باور این که پلتفرمی این چنینی که در سال 2010 شروع به کار کرد، محبوبیتی همچون فیس بوک پیدا کرد، بسیار سخت است. زیبایی بصری این پلتفرم باعث شد تا جای خود را مابین صفحات اجتماعی پیدا کند و مابین جوانان محبوبیت پیدا کند.

اینستاگرام قطبی را معرفی کرد که هر کاربر می تواند یک هویت بصری برای حرفه ی خود را خلق کند. چه بخواهند درگیری با مخاطب یا فروش محرک را افزایش دهند. مشاغل استفاده از اینستاگرام را برای اینکه به هدف خود برسند، در نظر می گیرند.

اگر تا به حال بازاریابی در اینستاگرام را امتحان نکرده اید، در اینجا دلایلی برای شروع این کار، مورد بررسی قرار خواهد گرفت که گروه تبلیغات دیجیتال اولترا از این اپلیکیشن در جهت فروش بیشتر یا برندسازی کار شما مورد استفاده قرار می دهد.

چرا مدیریت اینستاگرام برای شما اهمیت دارد؟

بعنوان یکی از شبکه های اجتماعی که به سرعت رشد می کند، اینستاگرام به یک برند اجازه می دهد تا محصولات و داستان پس آن ها را به نمایش بگذارد و یک جامعه ای از مشتری ها و علاقه مندان را ایجاد کنند. مهم تر از این ها، ایسنتاگرام یکی از موثرترین پلتفرم ها در ساخت برند برای هر حرفه است.

هر کس برابر با هزاران کلمه است، و اینستاگرام پلتفرمی است که این عبارت را به واقعیت تبدیل می کند. بنابراین، به راحتی می تواند توجه مخاطبان را به خوبی جلب کند. در حقیقت، محتوای بصری یکی از بهترین راه ها برای ساخت ارتباط بین مشتریان می باشد. بیش از 40 درصد مردم، به اطلاعات بصری بهتر از متن واکنش نشان می دهند.

مدیریت اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام

پس اگر شما هنوز صفحه ای در اینستاگرام ندارید، در واقع یکی از فرصت های خوب خود را در صفحات اجتماعی از دست می دهید تا از برند خود رو نمایی کنید. بنابراین، شانس خود را در ساخت و انتقال برند خود در جامعه اینستاگرام از دست ندهید.

آمار

بعضی از آمارها و حقایق که اهمیت آن را نشان می دهد در زیر آمده است:

  • اینستاگرام 25 درصد بیش از دیگر شبکه های اجتماعی مخاطب را با برند درگیر می کند.
  • 96 درصد برندهای مد در آمریکا، از اینستاگرام استفاده می کنند.
  • عکس ها 36 درصد بیش از فیلم ها لایک می گیرند.
  • پست ها با حداقل 1 هشتگ، 12.6% بیشتر مخاطب را جذب می کنند.
  • پست هایی موقعیت مکانی آن ها تگ شده باشند، 79% بیشتر مخاطب را جذب می کنند.
  • 60 درصد کاربران ادعا دارند که اطلاعات درباره ی محصولات یا خدمات را، در اینستاگرام یافته اند.
  • هر کاربر متوسط اینستاگرام حدود 257 دقیقه در روز در اینستاگرام به سر می برد.

استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

حال که درباره ی توانایی اینستاگرام در بالا بردن توان بازاریابی برند شما صحبت کردیم، بیاید درباره ی استراتژی ای برای بازاریابی آن صحبت کنیم. اینستاگرام ویژگی های خاص خود را داراست، که شاید آنچه در دیگر پلتفرم های اجتماعی کاربرد داشته باشد، در اینستاگرام فایده نداشته باشد. شما باید بک استراتژی بازایابی متفاوتی برای آن بسازید.

چه کسانی را هدف کار خود قرار دهید؟

ما برای مدیریت اینستاگرام شما؛ اینستاگرام را جستجو کرده تا محتوایی که با برند شما مربوط باشد، بیابیم. افرادی که معمولاً با این محتواها درگیر می شوند و واکنش نشان می دهند، را می یابیم. این افراد مخاطبان هدف شما خواهند بود. اگر این روش برای شما کاربرد نداشته باشد، روش دیگری نیز وجود دارد. هشتگ های ترند شده متفاوتی را در آن مشاهده و پیروی می کنیم. دسته بندی های مختلفی همچون سن، موقعیت، جنسیت، علایق، و انگیزه ها را براساس کاربرانی که شما می خواهید هدف قرار دهید، پوشش می دهیم. پروفایل هایی که هشتگ های مربوط به برند شما را پیروی می کنند را بررسی می کنیم، همچنین دنبال کنندگان رقبای شما را نیز مطالعه می کنیم.

رقبای شما چه می کنند؟

بررسی کردن اکانت رقبا، می تواند به شما دیدهای خوبی درباره ی آنچه که برای برند شما  کار می کند یا نه، بدهد:

  • عکس ها
  • هشتگ ها
  • پست هایی که مخاطب بیشتری جذب کرده
  • زمان پست گذاری
  • و محتوای هر پست

این  موارد می تواند کمک کند تا دریابید چه محتوایی را باید در استراتژی خود بکاربرید.

در حالیکه از تاکتیک های رقبای اینستاگرامی خود بهره می برید، تعدادی ایده هم خود اضافه کنید. بخاطر بسپارید، اینستاگرام پلتفرمی است که خاص بودن، شناخته شده و اهمیت دارد.

چه کسی مدیر اینستاگرام شما باشد؟

خب حال شما یک اکانت اینستاگرام ساخته اید و هر از گاهی پستی را به اشتراک می گذارید، اما این کار، بخش مورد علاقه شما در حرفه ی کاریتان نیست، و یا زمان کافی برای اینکه اکانت خود را گسترش دهید و برای کسب و کار خود بازاریابی کنید، ندارید. بدتر از همه، حتی اگر تلاش کنید و زمان زیادی صرف این کار کنید، فروش شما زیاد نمی شود، و یا برند شما شناخته نمی شود، و محتوا به نظر نمی رسد که نظر مخاطب را جذب کند.

با 800 میلیون اکانت فعال، و پلتفرمی که بیشترین میان مخاطب را دارد، اینستاگرام محلی است که مشتریان بالقوه شما، زمان خود را صرف می کنند. شما می خواهید به آن ها برسید، با آنها ارتباط برقرار کنید، و به مشتری بالفعل تبدیل کنید، اما داشتن یک کسب و کار یک کار تمام وقت است.

یک خبر خوب: شما می توانید به فروش خود، معرفی برند، و رشد جامعه مشتریان خود توجه داشته باشید در حالیکه به کسب و کار مورد علاقه خود برسید، تنها با سپردن مدیریت اینستاگرام خود به افراد خبره و حرفه ای در این کار.

مدیریت اینستاگرام

خدمات گروه تبلیغات دیجیتال اولترا برای مدیریت صفحات اینستاگرام مشتریان خود

پیشنهاد ما برای شما دریافت پکیج مدیریت اینستاگرام، بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی برای اکانت اینستاگرام شماست. در این پکیج ما با معرفی محصولات و خدمات شما جامعه ای از فالوورها را به مشتریانی وفادار برای شما تبدیل می کنیم. گروه تبلیغات دیجیتال اولترا به صورت کاملا تخصصی مدیریت اکانت اینستاگرام شما را به عهده گرفته و خدمات زیر را بر روی صفحه اینستاگرام شما انجام می دهد:

خدمات مربوط به پست گذاری

طراحی و قالب بندی هر پست

تمامی پست های صفحه شما در اینستاگرام با اضافه کردن لوگوی اختصاصی شما در صورتی که از قبل طراحی شده باشد برند سازی گشته و در صورتی که هنوز اقدام به طراحی لوگوی اختصاصی برای برند خود نکرده باشید، برای طراحی آن اقدام به عمل می آورد.

ارائه انواع پست های تبلیغاتی و آموزشی

پست های صفحه شما در اینستاگرام، در صورتی که حرفه شما ارائه دهنده محصول باشد شامل عکس ها و نمونه کار های شما به همراه پست هایی در راستای تبلیغ و معرفی و آموزش حرفه شما به مخاطبانتان می باشد. همچنین اگر تخفیف های ویژه یا جشنواره های ویژه ای برای حرفه خود در نظر داشته باشید، در پست های طراحی شده با همین مضمون به مخاطبان شما اعلام می گردد.

قرار دادن Story

هشتک گذاری هوشمند و مرتبط با کارتان

کپشن ها و توضیحات مرتبط با کار شما

ما در توضیحات هر یک از پست های صفحه اینستاگرام شما از استراتژی های بازاریابی برای کمک کردن به رشد حرفه شما به صورت آنلاین می پردازیم تا فروش شما را بیشتر کرده و ارتباطی را برقرار می کند.

پست گذاری در ساعاتی پر بازدید

خدمات مرتبط با تنظیمات پیج اینستاگرام

بیزینسی کردن صفحه ایسنتاگرام

افزایش فالوور

 بالا بردن حداقل 1000 فالوور، در صفحاتی اجتماعی مانند اینستاگرام، در واقع اعتبار شما را بالا می برد. ما به شما کمک می کنیم تا با کاربرانی مرتبط به حوزه شما، تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید.

جذب مخاطب

زمانی که شما یک ارتباطی قوی بین مخاطبان خود و محولات فراهم کنید، آنها بیشتر امکان دارد از شما خرید کنند. ما به اکانت شما کمک می کنیم تا مخاطبان بیشتری را با لایک و کامنت و غیره، جذب کند. هرچقدر این ارتباط بیشتر بشود، جذب مخاطب جدید هم بیشتر خواهد شد.

افزایش ترافیک و میزان بازدید

بالابردن ترافیک سایت، به صورت مستقیم بر مسیر و فروش تاثیر می گذارد. ما در کنار گسترده کردن و برجسته نشان دادن آدرس و شماره تماس شما در صفحه اینستاگرام تان، مخاطبان را به سمت سایت شما و یا محل حرفه شما، راهنمایی کرده تا بدین ترتیب فروش شما نیز بیشتر شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *